Hur bokar jag mitt butiksbesök "Skippa kön, handla mer" via bokningsappen?

Senaste: 17/07/20
Vad är det här?
En innovativ lösning för att undvika långa köer genom att boka ditt nästa butiksbesök i förväg med adidas app.

Bokningsprocess
Så här enkelt bokar du ditt besök:
Steg 1 – Ladda ner adidas app .
Steg 2 – Ange din bokningsinformation (butik du vill besöka).
Steg 3 – Välj datum och tid.
Steg 4 – Bekräfta bokning.
Steg 5 – Du får ett bekräftelsemeddelande för din bokning (butik, datum och tid).
Steg 6 – Du får en biljett med en QR-kod som ska användas för att bekräfta din bokning i butiken.

Vad du kan förvänta dig när du kommer till butiken:
 – Det kommer att finnas en (tydligt markerad) snabbkö för förhandsbokade besök.
 – Leta upp personalen för att checka in i butiken.
 − Din bokade plats bekräftas.
 – Butikens hälso- och skyddsåtgärder förklaras.
 – Du kommer att tillfrågas vilken produkt du söker.
 – Du kommer antingen att få hjälp av någon eller visas var du kan hitta produkterna.
 
Tänk om jag kommer för sent?Du har 15 minuters tidsfrist för att hinna fram.
Tänk om jag blir mer än 15 minuter sen?För en smidig ruljans av alla bokningar bör du komma inom din bokade tid. Om du är sen kommer vi göra allt vi kan för att du inte ska behöva vänta länge.
Kan jag tillbringa mer än 30 minuter i affären?Ja, du kan handla så länge du behöver.
Kan jag boka en tid medan jag väntar i den vanliga kön i butiken?Du måste boka din plats i förväg. Appen visar nästa tillgängliga tid för butiken. Den beror på hur många som har bokat för dagen.
Vilka andra alternativ har jag för att undvika köerna?Vi har andra alternativ för dig: 1. Beställ online 2. Boka Click and collect
Det går inte att boka en tid.Kontrollera att du har den senaste versionen av adidas app.
Kan jag fortfarande behöva vänta trots att jag kommer i tid?Förbokningsprocessen ser till att du aldrig behöver stå i kö. Om du mot alla odds skulle behöva vänta på grund av oförutsedda omständigheter kan du lita på att det inte drar ut på tiden.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00